Tuesday 3 January 2012

new year

assalamualaikum..
happy new year..
dah bapa ari ak xupdate blog nieh yer??
emmm..kira kira kira...
kiralah sendiri..otak jem r malam2 nieh..hoho..
ok lah..ak sebenaqnya malaslah nak update blog nie coz ak xdak apa yg nak share dengan korang3..^_^
hum..tapi d sbbkan kasihannya ak kat blog yg xtentu pasal asyik dok kena maki hamun dengan ak nieh,ak gagahkan juga mengupdate kan ilmu yg aku timba selama tidak berblog..
ayat menda ntah..ak sendiri pon xpaham..
jangan marah eh..

ok lah..
tahun baru nie azam aku nak perkukuhkan azam yg dulu tu..
coz azam ak yg dulu tu dah tercapai juz ak nak ketatkan lagi azam tuh..
paham tak?xpaham,wat2 pahamlah yew...kihkihkih...

tadi hakim meseg ak gtaw mama dia nak wat renion utk family dia taun nieh..
mama dia ajak aku join sekali..
JOIN SEKALI???wow!rasa nak gugur jantung nieh der..
ketaq hbeh semua..
lembek hbeh semua..
mama dia ajak aku join tuh,sah2 lah nak interview aku..
maw aku xtakut..huh..
xtawlah..pening aku pikir..
tapi dah lama aku teringin nak jumpa dengan family dia..(penah jumpa sekali jew)
asyik dok cakap dalam fon jer an..xpuas!cehcehceh..
wat cam berani an...

nie ak nak ceta psal petang tadi time ak dok lepak2 dengan member ak kat padang unimap nie..
dalam dok asyik tengok owang lalu lalang,main bola,main BESBOL..
besbol tuh..!bola tuh budak tu lempaq kena kaki aku weyh!!
aduh..sakit xterkata time tuh..
laki tu datang minta maaf..but sorry to say time tu aku dah xleh toleh maafkan dia..
coz xtertahan rasa sakit tuh..air mata nie xtahan nak ngalir gak..
hohoho...
kesakitan awal pada awal taon nieh..huhu

fobia aku dengan menda alah tuh...
so sad..
ok lah bantal dah memanggil..esok aku ada exam..maw bubu dulu ya syg..
nunite...

No comments:

Post a Comment